Početna Novosti Omega 3 protiv starenja
Omega 3 protiv starenja Štampa El. pošta
ponedeljak, 26 jul 2010 15:30

Konzumacija dovoljne količine omega 3 masnih kiselina usporava starenje, pokazalo je istraživanje Univerziteta Kalifornija iz San Franciska, objavljeno u uglednom medicinskom časopisu JAMA.
Ranija istraživanja su ukazala da pacijenti koji imaju kardiovaskularna oboljenja, ukoliko uzimaju veliku količinu omega-3 masnih kiselina iz ribljeg ulja, žive u proseku duže od onih koji nemaju dovoljno omega-3 masnih kiselina u svojoj ishrani. Ali, ovo istraživanje je pokazalo da osim kardioprotektivnog efekta, omega 3 utiču na veću stabilnost tzv. telomera, struktura na krajevima hromozoma koji utiču na stabilnost i replikaciju hromozoma, a to su markeri starenja. Faktori okoline mogu da utiču na smanjenje dužinte telomera I time ubrzaju starenje, ali dovoljna količina omega-3 masnih kiselina štiti telomere od skraćivanja, a time I telo od prevremenog starenja.

Da podsetimo: značajan izvor omega 3 masnih kiselina od semenki je laneno seme (ili laneno ulje).
 

 

N O V O S T I

POSETITE NAS NA FACEBOOK-U

Facebook Image

PREPORUČUJEMO

Maslinovo ulje sa Krita
Kad razmišljate o tome koje masti da koristite u ishrani, znajte da je maslinovo ulje jedan od najzdravijih izbora. Maslinova ulja sa Krita su...
Biljni namaz sa šitake gljivama
Odličan i za zdravlje i za period posta, posni biljni namaz od šitake pečurki, proizveden je od svežih šitake pečurki i pažljivo odabranih...
Biljni namaz sa brokolijem
Posni biljni namaz sa brokolijem proizveden od svežeg povrća domaće proizvodnje i pažljivo odabranih začina i prvoklasnih sirovina biljnog...
Orahema
Ovaj zdravi slatkiš, čiji prefinjeni ukus blago podseća na tradicionalnu baklavu, zaista će obradovati one koji vole da se zaslade slatkišima od...
Reiši
Reiši (Ganoderma lucidum) povoljno deluje na imunitet, ima antitumorska svojstva, i sadrži mnoštvo sastojaka čija su lekovita svojstva pokazala i...
Azuki
Ova egzotična vrsta pasulja predstavlja odličan izvor minerala: bogata je magnezijumim, kalijumom, gvožđem, cinkom, bakrom, kao i B vitaminima....

NEERA DIJETA

  • NEERA DIJETA
  • NEERA DIJETA
  • NEERA DIJETA
Imamo 7 gostiju na mreži