Ovo je utvrdilo prvo istraživanje te vrste, sprovedeno na Medicinskom fakultetu Univerziteta Njujork. Nijedna od muzičkih zvezda koja je uključena u tu studiju nije preporučivala niti podsticala decu i adolescente, koji su njihova primarna publika, da konzumiraju voće, povrće i integralne žitarice. Jedna jedina od njih dala je podsticaj samo za jednu prirodnu namirnicu koja se smatra zdravom - pistaće.






