Istraživanje Državnog univerziteta Ohajo utvrdilo je da odrasli koji su izjavili da nikad ne gledaju tv tokom porodičnih obroka imaju manje šanse da se ugoje od njihovih parnjaka koji uvek gledaju tv tokom obroka. Takođe, odrasli koji su konzumirali hranu koja je spremljenu kod kuće manje su bili skloni da se ugoje od onih koji retko ili nikako ne konzumiraju obroke spremljene kod kuće. Istraživanje je objavljeno u časopisu Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics.






