Verovatno niste razmišljali o kafi kao o značajnom izvoru antioksidanasa, ali naučne činjenice ukazuju da ona to jeste. Štaviše, za osobe koje se hrane tipičnom zapadnom ishranom (koja ne obiluje voćem i povrćem), kafa je najznačajniji izvor antioksidanasa u ishrani! Nekoliko raznih istraživanja je pokazalo da u Americi ljudi dobijaju 64% do 79% antioksidanasa u ishrani iz kafe - a samo 21 do 36% iz sve ostale hrane koju konzumiraju (istraživanje objavljeno u časopisu Journal of Nutritional Science)
Prema tabelama sadržaja antioksidanasa napravljenim na osnovu nutritivnih analiza, pokazalo se da je kafa na 11. mestu, što znači da sadrži više antioksidanasa od većine bobičastog voća.






