Manje od polovine mladih pojede bar jednu voćku ili povrće dnevno!

Ovu užasnu naviku u jelu otkrilo je istraživanje Svetske zdravstvene organizacije (WHO), koje je pokazalo da je u Ujedinjenom kraljevstvu između 2002. i 2014. samo 39% mladih (ispod 15 godina) jelo bar jednu voćku dnevno! A samo 41% bi pojelo bar malo povrća dnevno. Ovo istraživanje je takođe pokazalo da mladi, kako postaju stariji, jedu još manje voća i povrća! Uz ovakve statistike, nikakvo čudo što ljudi u razvijenim zemljama imaju toliko hroničnih zdravstenih problema...


posetite naš edukativni veb sajt

banner zhrana3 tall

potražite naš besplatni časopis u prodavnicama zdrave hrane

zh 54

posetioci sajta

Broj posetilaca na sajtu: 168