Nedavno istraživanje Univerziteta Indijana potvrđuje narodnu „s kim si, onakav si“, jer pokazuje da depresivan način mišljenja i gledanja na događaje ljudi sa kojima provodimo najviše vremena može da izazove to isto i kod nas.

Opširnije...

Nekoliko novijih istraživanja, od kojih je jedno objavljeno u časopisu Journal of Agriculture Food Chemistry,  potvrdilo je da pečurke, ukoliko ih izložite suncu na određeno vreme, postaju odličan izvor D vitamina. Vitamin D je, inače, veoma teško naći u hrani. On se sintetiše u našem telu kada kožu izložimo direktno suncu. Zato se, pogotovo u severnim zemljama, preporučuje uzimanje suplemenata vitamina D tokom zime.
Ali, možete spojiti ukusno sa korisnim, pa umesto suplemenata vitamina D možete koristiti i pečurke. Kada se izlože UV zracima, dolazi do pretvaranja ergosterola, koji se normalno sadrži u pečurkama, u vitamin D. Nakon nekoliko sati na suncu, pečurke postaju isto tako bogate vitaminom D kao što su i suplementi.
Dakle, šta da uradite? Nakon kupovine pečurki, ostavite ih na suncu od 10 sati ujutro do tri sata po podne - i dobili ste svoj suplement, koji možete pretvoriti u ukusno jelo (termičkom obradom vitamin D se ne gubi).

 

Tokom aprila je u prostorijama nacionalne asocijacije za organsku proizvodnju Serbia Organica održan osnovni seminar za upoznavanje sa principima ove, prirodne poljoprivrede. Prisustvovali smo jednom času, i evo ukratko kako je to izgledalo.

Opširnije...

Novi tofu specijalitet sa prijatnim mediteranskim začinima i maslinama! Posan, od sertifikovano organskih sastojaka...

Opširnije...

Promocija izuzetne kombinacije, aronije i nara, u vidu matičnog soka, održaće se u nekoliko prodavnica zdrave hrane u Srbiji tokom aprila meseca.

 

Opširnije...

Udruženja ”Simillimum” iz Beograda i ”Haneman” iz Novog Sada organizuju besplatne tribine u aprilu sa ciljem da se javnost upozna sa primenom homeopatije.

Opširnije...

Programi vežbanja pod nazivom: voće, zeleniš i pokret - počinju 6. aprila. Steknite naviku da vežbate, a zatim da jedete... voće i zeleniš.

Opširnije...

Lepo je videti kako usred tehnološke civilizacije sviće malo ekološkog zdravog razuma. Naime, gradske vlasti u Parizu odlučile su da umesto motornih kosilica za održavanje zelenih površina koriste ovce.

Opširnije...

Radionice niskomasne, presne hrane i pravljenja presnog, niskomasnog kolača održaće se u subotu, 23. marta u Novi Sad i nedelju, 24. 3. u Subotici.

Opširnije...

Jedno novo proučavanje pokazalo je da mozak lekara reaguje na iskustva pacijenata na isti način kao što bi reagovao na sopstvena iskustva.

Opširnije...

U martu, više o organskoj proizvodnji i agrotehničkim merama, gajenju povrća, ishrani i zaštiti možete saznati na seminarima koje udruženje Serbia Organica organizuje svakog meseca.

Opširnije...

Da li je moguće da se ne samo utvrdi prisustvo kanceroznih ćelija u telu mnogo pre nego što se razviju u tumore, nego i da se taj tok izmeni i da se spreči razvoj raka? 

Opširnije...

Studio za edukaciju i vrhunska dostignuća organizuje letovanje sa programom za samousavršavanje na ostrvu Pašman, tokom juna i jula.

 

Opširnije...

Indijski oraščić nije samo fina, nego hranjiva i zdrava namirnica, koju vrijedi redovito konzumirati zbog dobrobiti, koje donosi za zdravlje.

Opširnije...

Možda ste na negde na pijaci zapazili plodove tamne bordo, skoro crne boje, po obliku i veličini slične ringlovima (džanarikama, vrsti okruglih malih šljiva).

 

Opširnije...

Pinjoli su plodovi borova roda Pinus čiji se krupniji primjerci upotrebljavaju kao hrana.

Opširnije...

ciabyChia semenke su bogate  omega 3 i 6 masnim kiselinama, gvožđem, kalcijumom, magnezijumom, kalijumom, cinkom, fosforom, biljnim proteinima, aminokiselinama i vitaminama C i B grupe.

 

Opširnije...

Oni koji su probali plod pepina kažu da mu je ukus nešto između dinje i kruške, a neke više podseća na kombinaciju ukusa krastavca i dinje.

 

Opširnije...

Potkategorije

posetite naš edukativni veb sajt

banner zhrana3 tall

potražite naš besplatni časopis u prodavnicama zdrave hrane

zh 54

posetioci sajta

Broj posetilaca na sajtu: 140