kafanavikaBar tako ukazuju rezultati dva međunarodna istraživanja, koja su trajala 16 godina i obuhvatila 10 evropskih, a kasnije i drugih zemalja.

Opširnije...

Ova tradicionalna japanska namirnica sadrži poseban enzim koji snažno deluje protiv formiranja krvnih ugrušaka, ali i na smanjenje problema sa zapušenim nosom i sinusima.

Opširnije...

Već smo pisali o đumbiru, ali nije loše podsetiti se bar nekoliko stvari zašto je ovaj koren dobar za organizam, posebno u ovo doba godine.

Opširnije...

Ova plavozelena alga je bliski rođak poznatije spiruline. Iako izgledaju slično, hlorela ima jedinstven nutritivni profil koji je čini izuzetno korisnom na njen specifičan način. Evo šta su pokazala naučna istraživanja.

Opširnije...

Malo je reći da je limun zdrav – ova voćka se svakako može porediti sa takozvanom „superhranom“. Ne čini ga zdravim samo vitamin C, već i obilje flavonoida koji imaju niz povoljnih dejstava na ljudski organizam.

Opširnije...

Čovek je, kažu naučnici, superorganizam o kome treba misliti kao o timu u koji ulaze brojni mikroorganizmi. Zajednice mikroba u našem organizmu možemo zaštititi i revitalizovati, evo i kako.

Opširnije...

Ova biljka sa lepim ljubičastim cvetovima ima nekoliko lekovitih dejstava koja su potvrđena ozbiljnim istraživanjima. Posebno je interesantno da znamo da ona, naučno dokazano, deluje protiv prehlade i gripa.

Opširnije...

Slačica je tradicionalni začin, kod nas uglavnom poznata kao sastojak senfa. Seme slačice je puno korisnih nutrijenata, povoljno deluje na zdravlje, a može se upotrebiti i u druge svrhe u kozmetici, domaćinstvu i sl.

Opširnije...

Nedavno istraživanje objavljeno u časopisu American Journal of Geriatric Psychiatry potvrdilo je da je konzumacija kurkume popravila pamćenje i raspoloženje u slučajevima blagog gubitka pamćenja kod starijih osoba.

Opširnije...

Nekoliko skorašnjih istraživanja je utvrdilo da je slatki koren u stanju da oslabi virus herpesa koji latentno boravi u koži i koji povremeno eskalira, izazivajući neugodne probleme.

Opširnije...

Nekoliko skorašnjih istraživanja pokazalo je da je nivo selena u organizmu povezan sa funkcionisanjem mozga, tačnije, da niski nivoi selena vode slabijem razmišljanju i većem riziku od depresije.

Opširnije...

Nažalost, u našim propisima o radu nema mnogo zdravog razuma, pošto se traži da zaposleni dolaze na posao iako su očigledno prehlađeni, možda i gripozni. Evo kako da smanjite rizik da se i vi zarazite.

Opširnije...

Rezultati kliničkog testiranja novog antiupalnog leka otkrili su veoma zanimljivu činjenicu - da je smanjenje upala istovremeno smanjilo rizik od srčanih oboljenja, ali i od raka pluća. To nas vraća ideji da u osnovi mnogih ozbiljnih bolesti leže dugotrajne upale niskog intenziteta.

Opširnije...

U lečenju i ublažavanju simptoma demencije mogu pomoći prirodni preparati. Iako su oni najbolji u prevenciji, neki od njih su se pokazali kao iznenađujuće efikasni i u kasnijim fazama ovog poremećaja.

Opširnije...

Seme bosiljka se tradicionalno koristi u ajurvedskoj i kineskoj medicini. Iako se na Zapadu tek pojavljuju istraživanja koja podržavaju tvrdnje o brojnim zdravstvenim koristima od semena bosiljka, svakako ga je vredno uvrstiti u ishranu.

Opširnije...

Određene struje u savremenoj ishrani tvrde da žitarice nisu korisne, mada takve tvrdnje nemaju nikakvih osnova. Najnovije dansko istraživanje potvrdilo je korist od integralnih žitarica i dokazalo da one doprinose mršavljenju i smanjenju upala niskog intenziteta.

Opširnije...

Stres i visok nivo kortizola za većinu ljudi predstavljaju problem, koji se posebno pojačava pred praznike. Adaptogeni su posebna kategorija biljaka koje mogu da doprinesu smanjuju nivoa kortizola u organizmu.

Opširnije...

Potkategorije

posetite naš edukativni veb sajt

banner zhrana3 tall

potražite naš besplatni časopis u prodavnicama zdrave hrane

zh 54

posetioci sajta

Broj posetilaca na sajtu: 153