Iako povremeni skokovi nivoa šećera ne moraju obavezno da vode razvoju dijabetesa, oni ipak nisu dobri za organizam u celini. Neke namirnice doprinose naglom povišenju nivoa šećera u krvi, a neke ga opet stabilizuju. Evo koje.
Iako povremeni skokovi nivoa šećera ne moraju obavezno da vode razvoju dijabetesa, oni ipak nisu dobri za organizam u celini. Neke namirnice doprinose naglom povišenju nivoa šećera u krvi, a neke ga opet stabilizuju. Evo koje.
Ako možete da nađete kvalitetno jabukovo sirće, to je sjajno, zato što je ono mnogo više od običnog začina i spada u najčešće korišćena prirodna lekovita sredstva.
Umeboši šljive predstavljaju fermentisan plod japanske šljive. Tokom fermentacije, u ukiseljenim plodovima se razvijaju prirodni enzimi, organske kiseline i probiotske bakterije, što ih čini blagotvornim za opšte zdravlje.
Ispitivanje povezanosti nivoa vitamina D u krvi sa dijabetesom tip 2, obavljeno na Univerzitetu San Dijego, pokazalo je izuzetan preventivni uticaj koji ovaj vitamin ima na to sve rasprostranjenije oboljenje.
Možda ste probali japanske jabuke (kaki, persimon), kojima upravo dolazi vreme. Poznato je koliko su one zdrave, a novo otkriće ukazuje da imaju značajan potencijal u prevenciji raka debelog creva.
Nauka kaže da konzumiranje gorkih namirnica višestruko koristi zdravlju. I još, ako želite da smanjite unos šećera, gorko vam može pomoći i u tome!
Ovo zaista neverovatno otkriće, u eksperimentu na životinjama, načinili su istraživači Teksaškog univerziteta. Ispostavilo se da je naizmenični post u roku od sedam nedelja izbrisao svaki trag malignih ćelija!
Flavonoidi koje sadrži crni kim (Nigella sativa) mogu da smanje rizik od raka i inhibiraju rast tumora, pokazalo je novo istraživanje.
Nedavno istraživanje obavljeno na Pen stejt univerzitetu otkrilo je da pečurke sadrže iznenađujuće velike količine antioksidanasa koji mogu doprineti opštem zdravlju i ublažiti posledice starenja.
Iako su mehanizmi nastanka dijabetesa i srčanih oboljenja različiti, naučnici su otkrili da biljni antioksidansi, antocijanini, pomažu u oba slučaja.
Jutra su postala sveža, deca su se vratila u školu i u daljini možda možete da čujete zvuk testere za drva – jesen kuca na vrata. Iako je vreme još letnje, treba da pripremamo svoj imunitet za zimu, a evo koje namirnice nam u tome mogu pomoći.
Po strani od svih suprotstavljenih mišljenja o probioticima, dosadašnja istraživanja i praksa su prilično jasno pokazali za koje zdravstvene probleme probiotici stvarno koriste, a za koje od njih nema merljive koristi.
Nedavno istraživanje, objavljeno u specijalističkom časopisu JNCI: Journal of the National Cancer Institute tvrdi da je konzumacija nekoliko šolja kafe dnevno povezana sa 20% manjim rizikom od razvoja malignog melanoma.
Dr Majkl Greger, autor knjige “Kako da ne umrete”, tvrdi da su savremene bolesti izazvane načinom života. Na to možemo da utičemo, a evo koje namirnice on preporučuje onima koji žele da budu dugovečni.
Novo istraživanje je utvrdilo da krastavac ima antiinflamatorna svojstva koja štite unutrašnji sloj krvnih sudova od upala izazvanih bakterijskim agensima.
Već je poznato da zeleni čaj blagotvorno deluje na sve tipove kože, pa se često njegov ekstrakt koristi kao sastojak kozmetike. Još povoljnije na kožu deluje tzv. mača čaj, jedna vrsta koncentrisanog zelenog čaja.
Iako dosad više od 100 naučnih istraživanja potkrepljuje koristi od kokosovog ulja, povremeno se javljaju i suprotna mišljenja. Da bi razrešio kontroverzu, popularni dr Majkl Mosli je u saradnji sa Univerzitetom Kembridž organizovao eksperiment za javnost, a evo kakvi su bili rezultati.
Već smo više puta pisali o izuzetnim lekovitim kvalitetima borovnica, a nedavno je otkriveno i nešto novo: borovnice deluju antibakterijski, posebno protiv bakterija koje izazivaju parodontozu.
Vekovima je mirođija poznata i kao začinska i kao lekovita biljka. Izvor je kalcijuma, mangana i gvožđa, a njena antiupalna i antimikrobna svojstva čine je veoma korisnom za zdravlje.
Limunada je efikasna prirodna alternativa lekovima i suplementima kad se radi o prevenciji i eliminisanju kamena u bubregu, utvrdilo je novo istraživanje.