Ova tropska voćka se uglavnom povezuje sa vitaminom C, jer sok od jednog limuna može da zadovolji polovinu dnevnih potreba za ovim vitaminom.

Opširnije...

Studio za edukaciju i vrhunska dostignuća poklanja roditeljima četvoročasovni tretman baziran na tehnici emocionalne slobode svim zainteresovanim roditeljima, članovima Nacionalnog udruženja roditelja dece obolele od raka (NURDOR), čija deca se bore sa teškim bolestima.

Opširnije...

Da kapsaicin, sastojak paprike, ima neverovatno zaštitno dejstvo na srce, otkrili su Istraživači Univerziteta Sinsinati i britanskog Instituta za farmakologiju i ćelijsku biofiziku.

 

Opširnije...

Ruzmarin ne samo da miriše prijatno, nego i njegov miris poboljšava koncentraciju i mentalnu budnost. Osim što je izvrstan i zdrav kao začin, nekoliko istraživanja pokazalo je da miris ruzmarina poboljšava pamćenje! Zato bi bilo korisno da se ruzmarin u saksiji drži na radnom stolu, ili na stolu za kojim deca pišu domaće zadatke.
 

Peršun sadrži supstancu apigenin, za koju je nedavno objavljeno istraživanje pokazalo da deluje preventivno protiv nastanka raka dojke, kao i da smanjuje i usporava razvoj tumora koji su već nastali.

 

Opširnije...

Istraživači Centra za proučavanje raka iz Sietla otkrili su da su oni koji praktikuju jogu manje skloni gojaznosti. Ali, ne zbog vežbanja, već zbog toga što razvijaju svesnost o jelu.

 

Opširnije...

Karfiol sadrži iznenađujuće veliku količinu vitamina C, tako da u sto grama svežeg karfiola dobijate gotovo 80% dnevne doze.

 

Opširnije...

Nova naučna istraživanja pokazuju da smeh donosi velike zdravstvene dobrobiti. Blisko je zdravom razumu da dobro raspoloženje i sposobnost da se osmehnemo doprinose imunitetu i zdravlju, ali su sada istraživanja pokazala da smeh smanjuje nivo hormona stresa i na razne načine doprinosi zdravlju.

Opširnije...

Matematika je jednostavna! Možete da smršate 5kg godišnje bez držanja dijete, tako što ćete svakog dana sagoreti dodatnih 100 kalorija. To možete postići jednom od ovih aktivnosti:
Pređite umereno brzim hodom 1,6 km za 20 minuta.
Radite u bašti 20 minuta.
Kosite travnjak 20 minuta.
Čistite kuću 30 minuta.
Trčite 10 minuta....
 

Grašak sadrži skoro sve aminokiseline, tako da je, kao i ostale mahunarke, odličan za ishranu onih koji se hrane pretežno ili samo biljnom hranom (vegetarijanci i vegani).

Opširnije...

Parovi koji vežbaju zajedno žive zdravije i ne odustaju tako lako od programa vežbi i ishrane, kažu stručnjaci. Dobar primer za ovo je poznati glumačko-bračni par Ešton Kučer i Demi Mur, koji oboje mogu da se pohvale izvajanim telom. Na primer, istraživanje Univerziteta Pitsburg je pokazalo da su žene koje su vežbale sa svojim partnerima izgubile za trećinu više kilograma nego one koje su vežbale same
 Ešton Kučer i Demi Mur su prošle godine počeli da primenjuju P90X program vežbi i ishrane. Reč je o devedesetodnevnom (tri ture od po 30 dana) programu vežbi koje preoblikuju telo. Njih dvoje vežbaju zajedno, što je, kako pokazuju istraživanja, dobitna kombinacija. Ovaj program kombinuje vežbe snage (za jačanje i sagorevanje kalorija), kardio vežbe (za sagorevanje kalorija) i vežbe za postizanje elastičnosti tela (kojima se sprečavaju povrede), sa programom ishrane u kome se pazi na odnos proteina i ugljenih hidrata. A za detoksikaciju, koristili su kombinaciju sirupa javora i limuna, koji čini osnovu poznate Neera dijete.

 

Posni parizer će dopuniti svojim finim ukusom vaše sendviče ili posna predjela! Ako vas privlači ukus suhomesnatih proizvoda, ali vodite računa o zdravlju, probajte posni parizer. Ovaj proizvod iz nove serije posnih i vegetarijanskih proizvoda Beyonda uklopio je vešto iskombinovani tofu, proteine pšenice i začinsko bilje. Odličan dodatak za vegetarijanske i posne sendviče sendviče ili posna predjela. Dobro rešenje za osobe koje poste, one kojima je preporučena biljna ishrana, vegetarijance, kao i za one koji iz zdravstvenih razloga moraju da izbegavaju suhomesnate proizvode.

Gde se kupuje?

Možete ga naći u prodavnici “Beyond”, Voždova 76b u Nišu, tel. 018-514-182, ili na našoj online prodavnici, ili potražiti u bolje snabdevenim prodavnicama zdrave hrane.

Zahvaljujući bogatstvu polifenola koji deluju kao antioksidanti, borovnice su odlične za srce i kardiovaskularni sistem. I ne samo to, zahvaljujujući bogatstvu flavonoidima, smanjuju i rizik od Parkinsonove bolesti.

Opširnije...

Celer je odlična namirnica za one koji nastoje da reše problem hipertenzije ishranom, jer, dokazano, sadrži aktivne materije koje opuštaju mišiće arterija i na taj način snižavaju krvni pritisak.

 

Opširnije...

Jagode su izuzetno bogate kalijumom, kao i gvožđem. Sadrže i dosta kalcijuma i fosfora. Posebno su bogate vitaminom C, a sadrže i provitamin A (karotin).

 

Opširnije...

Zahvaljujući svom niskom glikemijskom indeksu i specifičnom sastavu, boranija je odlična namirnica posebno za one koji nastoje da regulišu nivo šećera u krvi.

Opširnije...

Prženi mladi krompirići jesu prolećna poslastica, ali sadrže veliki broj kalorija. Uglavnom je to zbog velike količine ulja koje upiju tokom prženja. Ipak, i tome se može doskočiti. Ukoliko ne možete da odolite mladim krompirićima, a pazite na kalorije i liniju, pre prženja prokuvajte krompiriće. Na ovakav način pripremljeni krompirići će upiti manje masti, pa ćete samim tim smanjiti broj kalorija.


 

 

Novo istraživanje stručnjaka iz Intermountain Medical Center Heart Institute iz američke države Juta, pokazalo je da je periodično gladovanje korisno za zdravlje, posebno zdravlje srca.

 

Opširnije...

Brazilski orah je verovatno najbogatiji prirodni izvor mikroelementa selena, koji je bitan antioksidans, koji deluje preventivno protiv malignih oboljenja.

 

Opširnije...

U subotu, 23. aprila, u prostorijama "Novosadskog humanitarnog centra" u Novom Sadu, održano je predavanje na temu "Izlečenje i preventiva bez lekova".

Opširnije...

Potkategorije

posetite naš edukativni veb sajt

banner zhrana3 tall

potražite naš besplatni časopis u prodavnicama zdrave hrane

zh 54

posetioci sajta

Broj posetilaca na sajtu: 126