agavesirupAgave sirup (poznat i kao agave nektar) je prirodni zaslađivač po konzistenciji sličan medu, mada nešto ređi. On se dobija od raznih vrsta kaktusa plave agave, koji raste uglavnom u Meksiku i Južnoj Africi.

Opširnije...

Možda bi se moglo reći i "zavisnosti" od šećera, pošto neka istraživanja ukazuju da šećer može da izazove nešto slično zavisnosti. Dakle, evo koji su znaci da je navika na šećer postala preterana…

Opširnije...

U poslednje vreme je ishrana sa malo šećera (a mnogo masti ili proteina) izuzetno popularna. Drastično smanjenje šećera u ishrani kratkoročno može doneti koristi, ali je dugoročno povezano sa značajnim rizicima.

Opširnije...

Da bi maskirali gorak ukus kafe, mnogi dodaju dosta šećera, mleka, krema i sl. U istu svrhu može poslužiti i cimet, s tim što je to mnogo zdraviji dodatak.

Opširnije...

Požalila mi se drugarica, koja je inače odlična kuvarica, da njen muž više voli supu iz kesice od njene domaće. Rekoh joj da ne brine jer ima još takvih muževa i da nije problem u njenom kuvarskom umeću već u nečem sasvim drugom. (Piše: Slavica Matić, viši dijetetičar-nutricionista)

Opširnije...

Avokado, voćka puna visokokvalitetnih biljnih masti i drugih nutrijenata, odavno je na vrhu prioriteta mnogih ljubitelja zdrave ishrane. Ulje avokada je manje poznato, ali ne manje dobro.

Opširnije...

Ako ste u nedoumici šta da pojedete pred spavanje a da to ne utiče loše na vašu liniju i zdravlje, banana je jedno od najboljih rešenja. Evo zašto.

Opširnije...

Uprkos novim popularnim teorijama ishrane koje preporučuju drastično smanjenje ugljenih hidrata, najduže i najobimnije dosadašnje istraživanje utvrdilo je da je i premali i preveliki unos ugljenih hidrata podjednako štetan, dok je umeren unos suštinski važan za zdravlje.

Opširnije...

Šećeri su neophodni za proizvodnju energije u ćelijama. Konzumacija šećera nije uzrok raka, niti ishrana bez šećera može da automatski eliminiše maligne ćelije iz organizma. Ali, konzumacija rafinisanih šećera povećava rizik od brojnih oboljenja, uključujući i maligna.

Opširnije...

Smutiji su danas toliko popularni da se može naći gotovo bezbroj recepata za njihovu pripremu. Mnogi upravo započinju dan smutijem tvrdeći kako im ovakav obrok daje najviše energije. Drugi pak tvrde da su bolji ceđeni sokovi od voća i povrća. Ko je u pravu? (Piše: Slavica Matić, viši dijetetičar-nutricionista)

Opširnije...

Jer to je dobro za zdravlje. Ako se hranite zdravo samo da biste ispunili neke zdravstvene savete, to vam možda neće doneti onoliko dobrobiti koliko ste se nadali.  

Opširnije...

posetite naš edukativni veb sajt

banner zhrana3 tall

potražite naš besplatni časopis u prodavnicama zdrave hrane

zh 54

posetioci sajta

Broj posetilaca na sajtu: 170